SOCIAL MEDIA JUNGLE

0-1K ακόλουθοι στο Instagram σε μόλις 100 μέρες – κλέψε την στρατηγική μας!

Η αρχή είναι πάντα δύσκολη, και οι πρώτοι 1000 ακόλουθοι είναι πραγματικό επίτευγμα όταν είναι αληθινοί και μέσα στο κοινό-στόχο σου (και όχι από κάποιον διαγωνισμό ή από follow-unfollow ⛔).

Και μπορεί ο αριθμός να μην είναι μεγάλος, όμως όταν το προφίλ σου φέρνει πελάτες στην επιχείρησή σου (κάτι που συμβαίνει στην δική μας περίπτωση), τότε σίγουρα κάτι έχεις κάνει πολύ καλά.

Όπως συνηθίζουμε να λέμε:

“Σημασία δεν έχει η ποσότητα αλλά η ποιότητα”

 

Μάθε πώς αποκτήσαμε 1000 ακόλουθους σε μόλις 100 μέρες και κλέψε την στρατηγική μας

Αν θέλεις να αποκτήσεις κι εσύ τους πρώτους 1000 ακόλουθους για το επαγγελματικό σου προφίλ ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο: Σχεδίασε την Στρατηγική Περιεχομένου σου

Ανέλυσε τα προβλήματά τους ένα προς ένα και κάνε τα τους πυλώνες του περιεχομένου σου. Έπειτα για κάθε πυλώνα δημιούργησε περιεχόμενο χωρίζοντάς το σε τρεις κατηγορίες:

Διασκεδαστικό – Ενημερωτικό – Εκπαιδευτικό

Ο Νο1 ΚΑΝΟΝΑΣ: Δημιούργησε βοηθητικό περιεχόμενο με ΑΞΙΑ – δώσε ΛΥΣΗ στα προβλήματα του ιδανικού κοινού σου.

Αν για παράδειγμα το προϊόν σου είναι βιολογικά προϊόντα το πρόβλημά που λύνεις είναι η καλή διατροφή, ποιοτική ζωή, οικολογία και του συναίσθημα που θέλει να βιώσει ο ιδανικός σου καταναλωτής είναι ανανέωση, ευεξία, υγεία. Για κάθε ένα από αυτά μπορείς να δημιουργείς διασκεδαστικό, ενημερωτικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο καλύπτοντας τον καταναλωτή σου και προσφέροντας του αξία, ενώ παράλληλα νιώθει ότι είσαι ένα brand που τον καταλαβαίνει και μπορεί να εμπιστευτεί.

 

Βήμα 2ο: Βελτιστοποίησε το βιογραφικό και το προφίλ σου (SEO BIO)

Φτιάξε σωστά το βιογραφικό σου. Βάλε λέξεις κλειδιά στο όνομα, πες τι κάνεις, πώς βοηθάς, που απευθύνεσαι, γιατί να σε ακολουθήσουν. Δες για παράδειγμα το δικό μας βιογραφικό:

Λέξεις κλειδιά στο όνομα: marketing, social media, agency

Πώς βοηθάμε: Σε βοηθάμε να αναπτύξεις το προφίλ σου

Απόδειξη ότι είμαστε expect: 9+ χρόνια εμπειρίας στο digital marketing

Γιατί να μας ακολουθήσεις: Follow us για καθημερινά tips👇

 

Βήμα 3ο: Πειραματίσου με όλους τους τύπους περιεχομένου και ακολούθα τις τάσεις

Δοκίμασε όλες τις μορφές post & πειραματίσου στα reels (trending audio, εκπαιδευτικά, διασκεδαστικά) για να βρεθείς στα μάτια νέου κοινού. Διάβασε το άρθρο μας οδηγός reels: 6 στοιχεία για επιτυχημένα βίντεο και μάθε τα μυστικά της επιτυχίας ένα μικρού βίντεο στα social media.

Βήμα 4ο: Δώσε βάρος στα στατιστικά σου

Εφόσον έχεις ήδη πειραματιστεί αρκετά με τους διάφορους τύπους αναρτήσεων και περιεχομένου θα πρέπει να κοιτάς συχνά τα στατιστικά σου. Τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σου; Ποιοι τύποι περιεχομένου σε φέρνουν σε νέα μάτια. Δημιούργησε περισσότερα τέτοια post και μην διστάσεις να κάνεις χορηγούμενες καμπάνιες σε όσα post αποδίδουν καλύτερα.

 

Βήμα 5ο: Συνεργασίες και SHOUT-OUT

Μπορείς να ξεκινήσεις από το δικό σου προφίλ, ναι αυτό με τους 300 ακόλουθους που είναι γνωστοί και φίλοι. Επικοινώνησε τους την νέα σου αρχή με ένα προσωπικό μήνυμα. Βάζε stories με tag τον νέο σου λογαριασμό, κάνε συνεργατικά post κοκ. Διάδωσέ το! Κάτι που φυσικά μπορείς να κάνεις και με προφίλ παρόμοιου χαρακτήρα με το δικό σου, να δημιουργήσετε από κοινού ένα reel ή ενα post και να φαίνονται και τα δυο προφίλ για να έχετε την αθροιστική απήχηση και από τα δύο προφίλ.

Βήμα 6ο: Κάνε διαφημίσεις

Μια καλή στρατηγική είναι μίξη από οργανική απήχηση κι από χορηγούμενες καμπάνιες. Οι στοχευμένες χορηγούμενες θα φέρουν μπροστά στους κατάλληλους ανθρώπους το περιεχόμενό σου. Επένδυσε στα post που απέδωσαν καλά οργανικά. Πειραματίσου με μικρά πόσα (για παράδειγμα 3 ευρώ την ημέρα) και κοίτα την απόδοση της κάθε καμπάνιας. Να θυμάσαι να έχεις ένα ξεκάθαρο CTA (call to action) δηλαδή να λες στον χρήστη τι θέλει να κάνει αφού δει την διαφήμισή σου. Δες την διαφήμιση που μας έφερε περισσότερους από 500 ακόλουθους από τον Δεκέμβριο μέχρι τέλη Γενάρη:

 

Βήμα 7ο: Ακολούθησε μεγάλα προφίλ του κλάδου σου

Ο λόγος που είναι καλό να έχεις μόνο προφίλ του κλάδου σου (και τους συνεργάτες ή και τους top ακόλουθούς σου) είναι γιατί α) δίνεις ένα ξεκάθαρο μήνυμα στον αλγόριθμό για το περιεχόμενο και το είδος του δικού σου προφίλ β) έχεις ένα καθαρό feed και μπορείς να παίρνεις έμπνευση από αυτό καθημερινά. Ειδικά οι μεγάλοι λογαριασμοί του κλάδου σου είναι αυτοί που καθορίζουν τις τάσεις και σε βοηθούν να μένεις ενημερωμένος και πάντα με διαθέσιμο υλικό που μπορείς να αξιοποιήσεις για το προφίλ σου. Στην δική μας περίπτωση με τον τρόπο αυτό έχουμε την δυνατότητα να επικοινωνούμε άμεσα τις παγκόσμιες τάσεις στο ελληνικό κοινό.

 

Βήμα 8ο: Να δημιουργείς πάντα πρωτότυπο περιεχόμενο – ΜΗΝ αντιγράφεις

Το να παίρνεις έμπνευση από μεγάλους λογαριασμούς, από Pinterest ή το Tik Tok είναι μια καλή και ωφέλιμη στρατηγική, αλλά προσοχή ΜΗΝ αντιγράφεις στο 100% όσα βλέπεις, προσάρμοσε τα στις δικές σου γνώσεις και στα δεδομένα της περιοχής/τόπου σου. Ένα μεγάλο λάθος που μπορεί να κάνεις είναι με τα trends. Είναι πολύ εύκολο να αντιγράφεις όσα γίνονται, όμως τι αξία έχει; Το ζήτημα με τα trends είναι να τα κάνεις δικά σου, να τα παρουσιάζεις από την δική σου σκοπιά, από τον κλάδο που είσαι, χωρίς να επηρεάζεται αυτό που είναι στην ουσία του το brand σου.

 

Βήμα 9ο: Να είσαι αυθεντικός/ή

Μην φοβάσαι να δείξεις τον μοναδικό σου χαρακτήρα, να βγεις στην κάμερα να δείξεις ποιος/ποια είσαι. Αυτό θα σε κάνει να ξεχωρίσεις!

Αν χρειάζεσαι βοήθεια με την ανάπτυξη της επιχείρησής σου στα social media στείλε μας mail στο hello@socialmediajingle.gr ή κάλεσέ μας στο 6984709414!