SOCIAL MEDIA JUNGLE

Πώς να χειριστώ τα social media σε μια τουριστική επιχείρηση;

Η επιχείρησή σου ανήκει στον κλάδο του τουρισμού και αναρωτιέσαι:

“Πώς να στήσω σωστά την εικόνα μου στα social media;”

Είναι γεγονός ότι είναι μια κατηγορία από μόνη της ο τουρισμός στην Ελλάδα και υπάρχουν χιλιάδες επιχειρήσεις στο κλάδο που απλά ΔΕΝ γίνεται να μην έχουν παρουσία στα social. Σου έχουμε ετοιμάσει έξι (6) συμβουλές που θα επαναπροσδιορίσουν τον τρόπου που σκέφτεσαι για την παρουσία της τουριστικής σου επιχείρησης στα social media και θα σου χαρίσουν μια ανεπανάληπτη σεζόν!

 

6 tips για να δημιουργήσεις social media στρατηγική για τουριστικές επιχειρήσεις

Σε αυτό το άρθρο σας έχουμε ετοιμάσει 6 tips για να δημιουργήσετε την κατάλληλη στρατηγική για την τουριστική σας επιχείρηση. Αν πάλι θέλεις να το αναλάβει ένας ειδικός τότε επικοινώνησε μαζί μας!

#1. Δειξ’τους την εμπειρία

Ξέρω ότι θέλεις να κλείσεις τα δωμάτια σου, να γεμίσεις την ταβέρνα σου ή να πουλήσεις τα προϊόντα σου, αλλά μην ξεχνάς ποιος είναι ο καταναλωτής σου και τι ζητά από σένα. Δεν ζητά απλά ένα δωμάτιο ή ένα καλό πιάτο, ζητά μια καλή, αυθεντική εμπειρία. Δείξε τι σε κάνει να ξεχωρίσεις μέσα από βίντεο, στιγμές και καλές κριτικές. Με λίγα λόγια κάνε τους να νιώσουν, όχι απλά να μάθουν.

Τύποι περιεχομένου για να δημιουργήσεις:

  • Βίντεο με στιγμές από τον χώρο
  • Φωτογραφίες με το ανθρώπινο στοιχείο
  • Εμπειρία διαμονής/ εξυπηρέτησης
  • Δείξε την εμπειρία

#2. Δώσε πληροφορίες για τον τόπο

Μην μιλάς μόνο για τα υπέροχα δωμάτια, την θέα στο Αιγαίο, τον εκπληκτικό μουσακά της ταβέρνας σου ή τα όμορφα σουβενίρ του καταστήματός σου. Καλά είναι και αυτά και πρέπει να λέγονται, όμως αν θέλεις να σε ακολουθήσουν θα πρέπει να τους δώσεις κάτι περισσότερο από τις επαγγελματικές φωτογραφίες του φωτογράφου σου. Τι καλύτερο από τους να τους δίνεις πληροφορίες σχετικά με το μέρος που επισκέπτονται;
Ο καλύτερος τρόπος να το κάνεις είναι με την χρήση carousel όπου στην πρώτη φωτογραφία θα γράφεις πχ 5 beaches to swim in Skiathos και έπειτα σε κάθε επόμενο slide θα έχεις φωτογραφία της παραλίας με το όνομά της και στο τελευταίο θα γράφεις κάτι όπως: Follow us @yourname for more Skiathos tips! Έτσι δίνεις αξία στον χρήστη και του ζητάς να σε ακολουθήσει για να του δώσεις περισσότερη 😉

#3. Γνώρισέ τους την ομάδα σου

Οι άνθρωποι που θα γνωρίσεις είναι πάντα ένα από τα καλύτερα μέρη του ταξιδιού. Οι άνθρωποι που θα γνωρίσεις είναι πάντα ένα από τα καλύτερα μέρη του ταξιδιού. Η προσωπική επαφή και επικοινωνία συνθέτουν την καλή εξυπηρέτηση και την καλή συνολική εμπειρία. Βάλε στα social την ομάδα σου, πες τι κάνει ο καθένας, φέρε τον κόσμο κοντά με τους ανθρώπους που συνθέτουν την επιχείρησή σου. Θα εκπλαγείς από τον θετικό αντίκτυπο που θα σε φέρει στην επιχείρησή σου.

#4. Δείξε την μοναδικότητά σου

Ξενοδοχεία, ταβέρνες, καταστήματα, beach bar υπάρχουν πολλά σε κάθε μέρος. Ποιος είναι ο λόγος για να έρθουν σε εσένα; Έχεις ένα ξακουστό πιάτο; Μια μοναδική τοποθεσία; Μια ιδιαίτερη παροχή; Επικοινώνησε όσα σε κάνουν να ξεχωρίζεις!
Αν πάλι δεν βρίσκεις κάτι μοναδικό στην επιχείρησή σου, τότε γίνε αυτήν την χρονιά ευρηματικός, πρόσθεσε κάτι ξεχωριστό και πες το στους ακολούθους σου!

#5. Μοιράσου τις καλές κριτικές

Το γνωστό σε όλους social proof. Κάθε τουρίστας κοιτάει κριτικές, πολλές φορές είναι το μοναδικό του κριτήριο για να επιλέξει ανάμεσα στο δικό σου ή το διπλανό. Φρόντισε ανά τακτά χρονικά διαστήματα (όχι τρεις και λίγο) να μοιράζεσαι τις καλές κριτικές ή και τις διακρίσεις σου στα post και στα stories σου. Είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά post για να πείσεις τους ακολούθους σου να σε επισκεφτούν ξανά!

#6. Μην χάνεσαι

Ένας από τους βασικούς κανόνες στα social media (ανεξάρτητα από τον αλγόριθμο ή/και τα updates) είναι η συνέπεια. Κι αυτό είναι το σωστό και για τους ακολούθους σου. Αν κατά την διάρκεια της σεζόν πόσταρεις 5 φορές την εβδομάδα, μην εξαφανιστείς μετά όλον τον χειμώνα. Βάζε 2-3 post/εβδομάδα για να μείνεις στο feed και στο μυαλό τους!

Εάν θέλετε ένα εξατομικευμένο πλάνο, συμβουλευτική ή να αναλάβουμε την εξολοκλήρου διαχείριση της επιχείρησής σας (από έναν άνθρωπο που δουλεύει χρόοοοονια στο digital κομμάτι του τουρισμού) ελάτε να πούμε στο e-mail μας hello@socialmediajungle.gr ή τηλεφωνικά στο 6984709414!