SOCIAL MEDIA JUNGLE

Τι είναι το social media management και γιατί είναι σημαντικό;

Ανεξάρτητα από το πώς προσεγγίζεις το social media management, είτε με τη βοήθεια μιας εταιρείας digital marketing, είτε μόνος/η -με ή χωρίς την βοήθεια εργαλείων- είναι σημαντικό να κατανοήσεις περισσότερα για τον ορισμό της διαχείρισης των κοινωνικών μέσων ή κατά τον κόσμο social media managment. Πρέπει να γνωρίσεις τι περιλαμβάνει και ποια είναι η σημασία του, έτσι ώστε για να μπορέσεις να το κάνεις πετυχημένα για την δική σου επιχείρηση.

 

Γιατί είναι σημαντική έως και απαραίτητη η παρουσία στα social media;

 Η απάντηση μπορεί να δοθεί με την παρακάτω φράση…

“Όσο πιο συχνή η παρουσία ενός brand στα social media, τόσο πιο εύκολο είναι να το γνωρίσει ο κόσμος.”

Σε αυτό το άρθρο θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις την διαχείριση του προφίλ σου στα social media, αλλά και τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media marketing).

Ή, πολύ πιο απλά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και να τα αναλάβει ένας ειδικός. Η ομάδα μας μπορεί να δημιουργήσει την κατάλληλη στρατηγική και να δώσει την ώθηση που χρειάζεσαι στο κομμάτι του social media management χωρίς να σπαταλάς τον πολύτιμο χρόνο σου. Απλώς στείλε μας ένα e-mail ή κάλεσε μας στο 6984709414!

Πρέπει κάθε brand να είναι στα social media;

Τα social media έχουν δημιουργήσει μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία για τα brands. Η επιχείρησή σου σήμερα μπορεί να αλληλεπιδράσει απευθείας με τους καταναλωτές και τα οφέλη από αυτήν την σύνδεση είναι πολλά και σημαντικά:

  • Έχεις στην διάθεσή σου πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους καταναλωτές σου, για το πώς βλέπουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την επιχείρησή σου
  • Διαθέτεις ένα άμεσο κανάλι για το χειρισμό των παραπόνων
  • Μπορείς να αναπτύξεις μια ισχυρότερη θέση του brand σου κάνοντας την εταιρεία σου να ξεχωρίσει
  • Βοηθούν στην κατανόηση του κοινού-στόχου σου με αποτέλεσμα να βελτιώνονται τόσο τα προϊόντα, όσο και η εικόνα του

Η διαχείριση των social media περιλαμβάνει μια σειρά από σημαντικά στοιχεία, τα οποία αποτελούν μέρος μιας καλά δομημένης στρατηγικής digital marketing.

 

Αυτό το άρθρο καλύπτει τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης των social media. Θα συνδέσουμε τις κουκκίδες μεταξύ της στρατηγικής και της διαχείρισης των social media. Θα μάθεις, επίσης, ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για μια αποτελεσματική διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς να επιλέξεις τις κατάλληλες πλατφόρμες για την επιχείρησή σου. Τέλος, θα εμβαθύνουμε στη σημασία του σχεδιασμού (visual strategy) και του προγραμματισμού περιεχομένου (content calendar)  έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ότι το brand σας αποκομίζει όλα τα δυνατά οφέλη από την παρουσία του στα social media.

Πρώτα όμως πρέπει να απαντήσουμε σε μια σημαντική ερώτηση…

 

Τι είναι το Social Media Management;

Με απλά λόγια, είναι η διαδικασία διαχείρισης μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής στα social media. Η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνδέεται με άλλες σημαντικές πτυχές της στρατηγικής του digital marketing.

Οι στρατηγικές του digital marketing βασίζονται σε ισχυρές τεκμηριωμένες πληροφορίες. Για να δημιουργήσεις μια επιτυχημένη επιχείρηση, πρέπει να γνωρίζεις λεπτομερώς το κοινό-στόχο σου και πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της θα βοηθήσουν στην επίλυση ενός συγκεκριμένου προβλήματός του.

Η στρατηγική σου στο digital marketing εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο το brand σου θα τοποθετηθεί στο διαδίκτυο για να δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες και να έρθει σε επαφή με το αγοραστικό κοινό του.

Η στρατηγική των social media αφορά τη χρήση πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Instagram, Facebook, Pinterest, Tik Tok, twitter, LinkedIn κα) για την στοχευμένη προβολή της επιχείρησης, την ενίσχυση του ονόματός της και τη δημιουργία δυνητικών πελατών με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Το social media management είναι μια πρακτική που υποστηρίζει την στρατηγική που ορίσατε στο πλαίσιο του digital marketing, στο κομμάτι των social media.

 

Ποια είναι τα βασικά καθήκοντα ενός social media manager;

#1. Δημιουργία ποιοτικού και πρωτότυπου περιεχομένου

Οργανώνει το περιεχόμενο που έχει σκοπό να δημιουργήσει, έχοντας πάντα κατά νου την digital marketing στρατηγική που έχει οριστεί, χρησιμοποιώντας ένα content calendar (διάβασε περισσότερα εδώ). Με την χρήση των κατάλληλων εργαλείων, δημιουργεί branded περιεχόμενο, γράφει τις λεζάντες και οργανώνει τον προγραμματισμό του.

#2.Προγραμμασμός των αναρτήσεων με οργάνωση & συνέπεια

Χρησιμοποιεί τον ενσωματωμένο προγραμματιστή του Meta ή το Creator Studio για να προγραμματίσει τα post της εβδομάδας. Ορίζει μια συγκεκριμένη μέρα/μέρες για την δημιουργία του περιεχόμενου και τον προγραμματισμό του, έτσι ώστε να είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στο βασικότερο καθήκον του και να έχει χρόνο να ασχοληθεί με τα υπόλοιπα καθήκοντά του.

#3. Απάντηση σε όλα τα νέα σχόλια και μηνύματα

Δεν αφήνει κανένα σχόλιο χωρίς να πατήσει το “μου αρέσει” και να γράψει μια απάντηση. Είναι πολύ σημαντικό να αλληλεπιδρά με τους ακόλουθούς του brand και να δίνει άμεσες απαντήσεις σε τυχόν απορίες τους.

#4. Δημοσιεύει τακτικά στα social media

Διατηρεί τα προφίλ ενεργά και ενημερωμένα, εμπλουτίζοντάς τα με νέο περιεχόμενο ιδανικά σε καθημερινή βάση, ή εναλλακτικά τουλάχιστον τρεις (3) φορές την εβδομάδα τις ώρες που είναι περισσότερο ενεργό το κοινό της εκάστοτε επιχείρησης.

#5. Δημοσιεύσεις σε προσωπικό επίπεδο

Στην περίπτωση που χρησιμοποιεί το προσωπικό του προφίλ για επαγγελματικές λόγους, τότε θα πρέπει να δημοσιεύει τακτικά για να διατηρεί τη μέγιστη ορατότητα στον ευρύτερο κύκλο του.

#6. Συμμετοχή σε συνομιλίες σε άλλες επαγγελματικές σελίδες

Βρίσκει σχετικά group με τον κλάδο της επιχείρησης, που είναι πιθανό να έχουν την αγορά-στόχο που επιθυμεί και φροντίστε να αλληλεπιδρά συχνά μαζί τους. Ξεκινά συζητήσεις, είναι παρόν δείχνει το ειλικρινές ενδιαφέρον για το περιεχόμενο που αναρτούν, εκφράζει τον θαυμασμό ή τον προβληματισμό του κοκ. Στο κομμάτι αυτό ο βασικός στόχος του είναι να αφήνει χρήσιμα σχόλια που προσθέτουν αξία στη συζήτηση. Αληλλεπιδρά τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα.

#7.Έρευνα μέσω hashtags που σχετίζονται με την τοπική περιοχή ή/και το αντικείμενο σας

Η αναζήτηση του hashtag με το όνομα της πόλης και μια λέξη κλειδί του κλάδου δίνει σημαντικές ευκαιρίες για να βρεις το επιθυμητό κοινό και να το κάνεις να γνωρίσει το brand σου. Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά καθήκοντα που θα σε βοηθήσουν να προσεγγίσεις οργανικά τους ακόλουθους που σε ενδιαφέρει να έχεις και θα σας δώσουν πάτημα να συμμετέχεις σε σχετικές συζητήσεις. Για παράδειγμα για εμάς αυτές θα ήταν #drama #socialmedia.

#8. Δημιουργεί τη δική του ομάδα στο Facebook

Αφιερώνει λίγο χρόνο την εβδομάδα για την δημιουργία μιας ομάδας στο Facebook που σχετίζεται με τις υπηρεσίες του αντικειμένου της επιχείρησης και αναρτεί σχετικό-βοηθητικό περιεχόμενο με σκοπό να προσεγγίσει τους ιδανικούς πελάτες. Με τον καιρό αυτό το group μπορεί να εξελιχθεί σε χρυσωρυχείο με πολλαπλές χρήσεις.

#9. Έλεγχος αποτελεσμάτων στο Meta Insights (facebook & instagram)

Αναλύει την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου σας στα στατιστικά δεδομένα που βρίσκει στο Meta Insights για να μάθει ποιες αναρτήσεις είχαν την καλύτερη απόδοση σε facebook & instagram, σε τακτική βάση (τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα). Συνεχίζει να δημιουργεί περιεχόμενο σε ότι λειτουργεί καλά για το κοινό του brand, ενώ παράλληλα βλέπει τι δεν λειτουργεί ούτως ώστε να μην σπαταλά άσκοπα τον χρόνο του στην δημιουργία τέτοιου είδους περιεχομένου.

Όλα καλά ως εδώ, ενδεχομένως να κάνετε όλα τα παραπάνω και παρόλαυτα να μην έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να θέσουμε ένα βασικό ερώτημα:

Πώς διασφαλίζουμε ότι η προσέγγιση της διαχείρισης των social media προφίλ σας είναι σωστή για την επιχείρηση σας;

Ποια είναι η κατάλληλη διαχείριση για το δικό σας brand;

Όλα ξεκινούν από τον πελάτη. Πίσω από κάθε επιτυχημένη στρατηγική digital marketing βρίσκεται μια ομάδα marketing με πολύ σαφή και λεπτομερή κατανόηση του ποια είναι η αγορά-στόχος τους. Γνωρίζουν όλα όσα πρέπει να ξέρουν για το πώς σκέφτονται οι πελάτες τους, γιατί εάν δεν γνωρίζεις τους καταναλωτές σου, δεν θα ξέρεις με ποιον τρόπο να τους προσεγγίσεις. Στο πλαίσιο της κατανόησης του πελάτη οφείλουμε, πλέον, να δούμε πέρα από τα δημογραφικά στοιχεία και να εστιάσουμε σε αυτό που εκτιμούν οι καταναλωτές. Πρέπει να ξέρουμε πώς νιώθουν για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τις ανάγκες τους και πώς το προϊόν ή υπηρεσία μπορεί να δώσει λύση στα υπάρχοντα προβλήματά τους ή να κάνει την ζωή τους πιο εύκολή.

Ένας εξαιρετικός τρόπος να προσεγγίσετε αυτό το κομμάτι είναι η δημιουργία personas για όλους τους τύπους αγοραστών που έχετε. Οι περσόνες (personas) είναι φανταστικοί χαρακτήρες, τους οποίους δημιουργούμε με βάση την έρευνά μας για να αντιπροσωπεύσουν τους διαφορετικούς τύπους χρηστών που ενδέχεται να χρησιμοποιούν την υπηρεσία, το προϊόν, τον ιστότοπο ή το brand με παρόμοιο τρόπο. Η δημιουργία περσόνων μας βοηθά να κατανοήσουμε τις ανάγκες, τις εμπειρίες, τις συμπεριφορές και τους στόχους των χρηστών. Βοηθά, επίσης, για στο να πάρουμε απόσταση από την προσωπική μας γνώμη και να δούμε με τα μάτια των πελατών μας το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε. Από αυτό το πρίσμα μπορούμε να αναγνωρίσουμε ότι διαφορετικοί άνθρωποι έχουν διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες και μπορεί, επίσης, να μας βοηθήσει να ταυτιστούμε με τον χρήστη για τον οποίο δημιουργήσαμε το προϊόν ή υπηρεσία μας. Οι περσόνες κάνουν τον σχεδιασμό της γενικής στρατηγικής λιγότερο περίπλοκη, καθοδηγούν το visual strategy και μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχουμε τον στόχο της δημιουργίας μιας καλής εμπειρίας χρήστη για το κοινό-στόχο μας.

Με αυτές τις πληροφορίες, μπορούμε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο στα social media που ελκύει τους εν δυνάμει καταναλωτές μας και να ισχυροποιήσει το brand μας στο συγκεκριμένο γκρούπ ανθρώπων.

 

Δημιούργησε στρατηγική περιεχομένου για τα Social Media

Η στρατηγική περιεχομένου στα social media είναι το προσχέδιο για όλα όσα προγραμματίζει να κάνει το brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα κατευθύνει το περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί για τα social media το οποίο θα απευθύνετε στο κοινό-στόχο σας και στα ενδιαφέροντά του.

Σύμφωνα με τον Jeremy Miller, marketing strategist, branding expert και συγγραφέα του bestseller βιβλίου «Sticky Branding» μόνο το 10% είναι οι ενεργοί αγοραστές, και χωρίζονται στο:

  •  3% των οποίων θα αγοράσουν το προϊόν σου και στο
  • 7% που μπορεί να χρειάζονται το προϊόν σου, αλλά δεν έχουν αρχίσει να αναζητούν επιλογές 

 

Εικόνα: Sticky Branding

Ενώ το υπόλοιπο 90% είναι το κομμάτι των ανενεργών αγοραστών που χωρίζονται στο:

  • 30% που δεν έχει επείγουσα επιθυμία να το αγοράσει αυτή τη στιγμή
  • 30% που δεν έχουν ανάγκη και δεν ενδιαφέρονται για το μάρκετινγκ σου
  • 30% που δεν είναι ο τέλειος πελάτης επειδή δεν ευθυγραμμίζονται με το brand σου

Η κατανόηση των παραπάνω στατιστικών θα σε βοηθήσει να εστιάσεις στη δημιουργία περιεχομένου που απευθύνεται στον εκάστοτε αγοραστή. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργήσεις περιεχόμενο που συντελεί στην μετάβαση του 30% των καταναλωτών που δεν ενδιαφέρεται στο 3% που είναι έτοιμο να αγοράσει.

Επίλεξε τις κατάλληλες πλατφόρμες social media για το brand σας

Δεν εξυπηρετούν όλες οι πλατφόρμες τους ίδιους σκοπούς, γι’ αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζεις ποια πλατφόρμα απευθύνεται σε ποιο κοινό ή τύπο χρήστη. Ας πάρουμε για παράδειγμα το Tik Tok, είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα που βασίζεται στα σύντομα βίντεο. Το 41% των χρηστών είναι μεταξύ 16 και 24 ετών, ενώ το κυριότερο περιεχόμενο του αφορά την διασκέδαση, τον χορό και τις φάρσες.

Εάν είσαι υπεύθυνος μάρκετινγκ ενός δικηγορικού γραφείου και θέλεις να ξεκινήσεις το social media management, είναι εύκολο να καταλάβεις ότι το Tik Tok δεν είναι εκεί όπου πρέπει να αφιερώσεις χρόνο προσπαθώντας να αναπτύξεις το brand σου. Αν πάλι είσαι υπεύθυνος μιας σχολής χορού, τότε έχεις πολλούς λόγους να ξεκινήσεις το Tik Tok.

Από την άλλη, το LinkedIn είναι ένα επαγγελματικό δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται σε αυτό για πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου επαγγελματικής εξέλιξης. Η ανάπτυξη μιας σειράς εμπεριστατωμένων άρθρων σχετικά με τις κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πελάτες του κλάδου σου θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αλλεπίδραση και σε προσεγγίσει περισσότερους εν δυνάμει πελάτες για την επιχείρησή σου.

Η επιλογή της σωστής πλατφόρμας social media είναι θέμα κατανόησης του είδους των χρηστών που προσελκύει κάθε πλατφόρμα.

Ο ευκολότερος τρόπος για να προσδιορίσεις εάν οι πελάτες σου βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι να χρησιμοποιήσεις τις πληροφορίες που συλλέγονται από τους χρήστες της. Δημιούργησε έναν λογαριασμό και ξεκίνησε την αναζήτηση για χρήστες, hashtags, ερωτήσεις και περιεχόμενο που σχετίζεται με τον κλάδο σου. Εάν υπάρχουν πολλοί χρήστες της πλατφόρμας αλλά λίγο περιεχόμενο σχετικό με τον κλάδο σου, τότε το σοφότερο είναι να προχωρήσεις στην επόμενη πλατφόρμα.

 

Πόσο συχνά “πρέπει” θα δημοσιεύεις περιεχόμενο;

Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα μπορούσες να δημιουργείς όσο περιεχόμενο χρειάζεται. Πολλοί ειδικοί του χώρου υποστηρίζουν ότι 1-2 post την ημέρα, ιδανικά reel, είναι αυτό που πρέπει να κάνει ένα προφίλ για να αναπτυχθεί στα social media. Η πραγματικότητα, όμως, για τις περισσότερες επιχειρήσεις δεν καθιστά ρεαλιστικό σενάριο την καθημερινή δημιουργία περιεχομένου, παραμόνο εάν προσλάβει έναν άνθρωπο αποκλειστικά γι’ αυτήν την δουλειά. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ του τι επιτρέπει ο προϋπολογισμός της επιχείρησης και τι είναι πραγματικά σημαντικό να επικοινωνηθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σκοπός σου είναι να πετύχεις την σωστή συνταγή της δημιουργίας περιεχομένου στο κόστος και τον χρόνο που σου επιτρέπεται.

Η λύση στο πρόβλημα σας κρύβεται στην οργάνωση.

Το content calendar (μτφ πρόγραμμα περιεχομένου) θα γίνει ο οδικός χάρτης για το περιεχόμενο που θα δημιουργείς, τον συγκεκριμένο τύπο περιεχομένου και την ημερομηνία και ώρα δημοσίευσης. Το να διαθέτεις το δικό σου content calendar διευκολύνει τόσο την δημιουργία του περιεχομένου, όσο και την παραγωγή θετικών αποτελεσμάτων από τις ενέργειές σου στα social media.

Οι περισσότερες εφαρμογές διαχείρισης social media διαθέτουν την δυνατότητα του προγραμματισμού. Αυτό απλοποιεί σημαντικά την όλη διαδικασία οργάνωσης και δημοσίευσης του περιεχομένου που έχεις δημιουργήσει.

Ποια θα είναι η προσέγγιση των πελατών;

Η ενασχόληση με το κοινό είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι μια ευκαιρία για άμεσες αλληλεπιδράσεις και να μάθεις περισσότερα για τις προκλήσεις, τις ανάγκες και τις επιθυμίες που έχουν και πώς το brand, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες του μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπισή τους.

Στην εποχή των social media η σύνδεση με το κοινό δεν βρίσκεται μέσα σε δημοσκοπήσεις και έρευνες. Είναι μέσα από τις απαντήσεις σε σχόλια, την προσφορά χρήσιμων πληροφοριών και σε πολλές περιπτώσεις στην άμεση επικοινωνία για την εξατομικευμένη βοήθειά τους.

 

Τι να κάνει ένα brand για να αναπτυχθεί στα social media;

Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη. Πρέπει να είσαι δημιουργικός/ή και να παράγεις ποιοτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο με συνέπεια και χαρακτήρα.

Εάν για παράδειγμα, επιλέξεις να δραστηριοποιηθείς στο TikTok και στο twitter, αλλά προσπαθείς κυρίως να παράγεις λεκτικό περιεχόμενο, η προσπάθεια ανάπτυξης στο TikTok μπορεί να μην είναι αποτελεσματική και να κάνεις αλόγιστη χρήση πόρων.

Αντίθετα, η εστίαση στο twitter, θα σου επιτρέψει να παράγεις το συγκεκριμένο τύπο περιεχομένου αποτελεσματικά και να προσεγγίσεις το κοινό που σε ενδιαφέρει. Το να εστιάσεις στα δυνατά σου σημεία θα βοηθήσει στο να στηθεί μια πιο ισχυρή εικόνα γύρω από το brand σου.

Μόλις αρχίσεις να βλέπεις επιτυχία σε μια πλατφόρμα, πέρνα στην επόμενη. Έχοντας βελτιστοποιήσει τη διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης περιεχομένου, θα είναι ευκολότερο να διαχειριστείς έναν επιπλέον λογαριασμό.

 

Η συνέπεια είναι το κλειδί 

Έχοντας καθορίσει τους τύπους περιεχομένου που θα δημοσιεύεις και πόσο συχνά, πρέπει να αναλάβεις δράση και να το κάνεις με συνέπεια. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας άκρως ανταγωνιστικός χώρος και οι πελάτες σας κατακλύζονται από brands που είναι τόσο στον κλάδο σας όσο και σε άλλους, προσπαθώντας να πουλήσουν κάτι σε αυτούς.

Για να ξεχωρίσει το brand σας, θα πρέπει να δημοσιεύει συνεχώς περιεχόμενο για να παραμένει στην κορυφή του μυαλού των πελατών σας.

Με αυτόν τον τρόπο θα είναι η πρώτη  επιλογή σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους, μέχρι να γίνουν ενεργοί αγοραστές και είναι έτοιμοι να ξοδέψουν τα χρήματα τους στο δικό σας brand.

Με λίγα λόγια… 

Η διαχείριση των social media είναι ένα σημαντικό κομμάτι τόσο της γενικής στρατηγικής του digital marketing όσο και του social media marketing. Είναι ένα πλάνο δράσης για το πώς να διαχειριστείς το περιεχόμενό σου και τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες στα social media.

Ενώ η δημοσίευση περιεχομένου και η απάντηση σε σχόλια και ερωτήματα είναι βασικά στοιχεία, η δομή του content calendar και η συνεχής δημοσίευση περιεχομένου είναι, επίσης, ζωτικής σημασίας. Καθώς δεν είναι όλοι οι αγοραστές έτοιμοι να αγοράσουν από το brand σας αμέσως, θα πρέπει να τους καλλιεργήσετε με περιεχόμενο που κρατά την επιχείρηση σας ως πρώτη επιλογή στο μυαλό τους όταν γίνουν ενεργοί αγοραστές.

 

To social media agency μας είναι στις υπηρεσίες σου αν και εφόσον μας χρειαστείς!